tuan blog (:

tuan blog (:
Hai dan Assalammualaikum. Nama saya Muhammad Norehan Bin Rahman. Panggil saya Rehan je. Saya aktif ber-Facebook-ing tapi, tidak ber-blogging. But, my blog is still exist, buddy! Till next (:

followers (:

LEAVE YOUR WORDS HERE


ShoutMix chat widget

cerita dikala petang

hari tersangatlah boring! boring boring boring!
kakak aku tengok cerita Alisa pula. aku tak minatlah tengok cerita yang tacing camtu.
aku suka tengok cerita yang adventure macam Chronicle of Narnia tu.
tapi, apa salahnya kan kalau aku tengok cerita yang light romance cam Alisa tu.
best ke? tapi, bak kata omputeh, don't judge a book by its cover.
so, tadi, aku pun tengoklah. not bad. Alisa tu cantik juga. sweet lagi.
sesuailah dengan hero dia yang hensem tu.


aku rasa aku dah mula sukakan cerita nilah (: