tuan blog (:

tuan blog (:
Hai dan Assalammualaikum. Nama saya Muhammad Norehan Bin Rahman. Panggil saya Rehan je. Saya aktif ber-Facebook-ing tapi, tidak ber-blogging. But, my blog is still exist, buddy! Till next (:

followers (:

LEAVE YOUR WORDS HERE


ShoutMix chat widget

Dah besar nak jadi apa?

Dah lama tak belek blog ni.
Bak kata kakak aku, blog dah berhabuk.
HAHA
Okey, hari ni nak cerite pasal cita-cita.
Atau nama saintifik-nya, kerjaya ataupun profesion.
Korang dah besar nak jadi ape?
Peguam? Pensyarah?
Gaji besar, hidup senang, boleh bawa ibuayah pergi tunai haji.
Kalau aku, nak jadi doktor.
Kalau tak dapat, nak jadi ahli arkeologi.
Kaji sejarah. Tapi, tak minat pun.


Cuba bayangkan aku jadi macam yang kat atas ni.
Smart kan?

QUOTES

"A doctor must work eighteen hours a day and seven days a week. If you cannot console yourself to this, get out of the profession. "
Martin H. Fischer 

(Bukan mudah nak jadi doktor!)

And I just thought, this is what I want to be. And I knew that dancing would be my chosen profession.
Suzanne Farrell 

(Dancing? Oh My!)

Till NEXT (: